Twitter Top 100 Verpleegkundigen (februari 2015)

Ongeveer anderhalf jaar lang heb ik maandelijks (een link naar) de Twitter Top 100 Verpleegkundigen gepubliceerd op deze website.

In januari heb ik mijzelf van de lijst laten verwijderen (dat viel eigenlijk maar 1 persoon op). Hoewel ik mij nog steeds Verpleegkundige voel en nog veel (genoeg?) kennis heb over/voor dit vak, ben ik niet meer BIG-geregistreerd. Ik mag nog wel de ‘titel’ Verpleegkundige- niet praktiserend dragen

Zie ook het blog: Eens een pleeg…herregistratie. http://wp.me/p3EO4M-dg deze blogpost is overigens het meest gelezen op deze site!).

Vanaf deze maand heeft @Maarten_vw de lijst ‘overgenomen’ en zal hij vanaf nu elke maand deze lijst publiceren. Ik vind het erg leuk dat een jonge verpleegkundige in opleiding dit nu gaat doen. Bedankt daarvoor Maarten!

Hier de link naar de lijst van februari: www.ictzorgen.nl/twittervpktop100/

 

1-2-15 NB Met het overzetten ben ik per abuis weer op de lijst beland. dat zal volgende maand weer worden gecorrigeerd.

